# 4x-2010-Forex-Power Mq4


,. ,,,,,,,,. . ,,,,,,,,. ,. ,,,,,,,,. . ,,,,,,,,.New metatrader 4 kompatibla indikatorer. Du behöver inte konvertera något i den indikatorn Det enda du måste se till att ZigZagDepth är större än 3 ZigZag fungerar inte om tillbaka steg är mindre eller Lika med ZIgZag-djupet - det är därför det inte visar några resultat I den gamla metatradern 4 fungerade det OK, även om det inte var fallet, men ny metatrader 4 tillåter inte det. SPS måste du ha ZigZag-indikatorn i indikatormappen för att göra indikatorn work. PPS här är hur den indikatorn ser ut på diagrammet när djupet är inställt på 4 Inga ändringar i koden alls. Tack mycket, det är en bra hjälp, hälsningar. Här är en version som fungerar OK. As av arrays nej, Det skulle inte vara bättre jag försökte göra det när jag löste problemet med nödvändiga beräkningsbuffertar, men då fall då arrayen skulle ändras, måste du göra. Eftersom metatrader hade problem med att ändra storlek på arrayer som serier korrekt, och då yo du kan stöta på 2 issues. it är inte säker på att jobbet kommer att göras som det ska att de korrekta värdena kommer att vara på rätt index - det fanns några byggnader av metatrader som förstörde hela arrayen efter det. de byggnader som gjorde Som rätt tog åldrar för det mina gissningar är att de kopierade värden 1 till 1 för att behålla det ursprungliga innehållet i arrayelementen. Så bestämde jag mig för att använda klassiska C-liknande arrays och metatader 5, btw och använder dem på detta sätt ända sedan wth ingen fråga alls Det är snabbt, enkelt att använda en gång när du blir van vid det och i vissa fall kunde jag använda ekvivalent av över 200 buffertar för att föreställa bara det övre kvarteret som gjordes på alla 200 arrays. Nu med strikt tillämpning kommer vi att ha lite arbete att göra, men erkänna det - det är på grund av att våra kodare är lat på första plats när originalkoden skrevs så vi hoppade över nödvändiga kontroller. Man, när jag tänker på vad CC skulle göra För mig om jag skulle göra något sådant med det - det kunde det döda fönster när arrayelementen åtgärdades felaktigt. Tack så mycket för den snabba och grundliga förklaringen. Du utbildade mig på serieuppsättningar jag hade antagit att inställningen som en serie i Init skulle genomföra nödvändiga resizings i Start-funktionen. Tänkte inte att behöva unset resize och sedan återställ för att öka arrayen.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Mönster Sannolikheter Ed Ponsi

Avancerad Alternativ Handel Tutorial

Ea Binära Alternativ